Pages Of My Blog

20 januari 2018

Vintage Tag for ScrapBerry's

Hi!
Are you enjoying January? I actually love the beginning of a brand new year! 
I also started off the year by creating a few new cards. One of them is the tag I made for ScrapBerry's with different vintage products. 

Hoi!
Genieten jullie tot nu toe van de maand januari? Ik vind het wel wat hebben, die eerste maand van het jaar. Deze maand ben ik ook weer lekker aan het scrapbooken en kaarten maken. Een van mijn recente creaties is deze tag, die ik maakte voor ScrapBerry's. Ik gebruikte hiervoor verschillende producten in vintagestijl.


ScrapBerry's Supply List:
Words Live Forever 12x12" papers
Wind of Travel Metal Clocks 
Clock Charm
Flair button 

I enjoyed adding layer upon layer. I also stapled different embellishments on top of each other, for instance the metal clocks and metal and resin pieces. 

Ik vind het altijd leuk om veel met laagjes te werken. Ook dit keer deed ik dat, ook met de embellishments op mijn kaart. Zo heb ik verschillende metalen klokjes, chipboardfiguren en resin embellishments op elkaar gestapeld.


I hope you liked my tag.
Thank you for stopping by and have a great weekend!

Ik hoop dat jullie mijn tag leuk vonden.
Dankjewel voor je bezoekje en een fijn weekend!

5 opmerkingen:

  1. Yes a new year is so fresh with new possibilities! and already this year is flying by!! Your tag looks wonderful.. love the layers and very vintage feel to it..I adore clock faces too..have a great weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent de "queen of layers", hoor! Ik vind dit weer een plaatje van een tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is gorgeous! LOVING the colors and that crown!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful tag, Romy! I love all the awesome accents.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf gedaan Romy!! Ik vind al die verschillende laagjes & niveaus echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!